floordehaas.reismee.nl

Voorbereidingen voor vertrek!

Nog ruim 3 weken en dat begint het avontuur naar Australië en Nieuw - Zeeland!

Begin van dit jaar ben ik begonnen met het plannen en realiseren om een jaar te gaan werken en reizen na mijn studie in Australië en ook nog een paar weken Nieuw - Zeeland mee te pakken (voor iemand zoals ik die The lord of the Rings en The Hobbit leuk vindt om naar te kijken mag Nieuw - Zeeland natuurlijk niet ontbreken).Uiteindelijk ben ik dan op het punt gekomen dat ik alles ga regelen voor de reis van het jaar! Een paar weken later is dan het meeste geregeld en staat het vast dat ik naar Australië en Nieuw - Zeeland ga. Super spannend! Toen ik dit allemaal geregeld had, leek het nog zo ver weg en nu? Nu is het nog ongeveer 3 weken voor vertrek en zijn die weken voorbij gevlogen!

In de afgelopen maanden heb ik langzaam alles bij elkaar gescharreld. Informatieboekjes, handige backpackspulletjes. Zoals bijvoorbeeld een lichtgewicht, sneldrogende handdoek en organizers (Packing cubes) voor in de backpack. Uiteindelijk begin ik mij wel te realiseren dat ik niet zoveel mee kan nemen als in een koffer. Iedere keer wordt ik er aan herinnerd dat ik het wel allemaal op mijn rug moet dragen. Dus boeken? geen optie.... gelukkig een E-reader wel! Het is klein en het weegt niet veel. Ideaal voor in het vliegtuig! Dan nog de goede schoenen en kleren uitzoeken en dan klaar voor vertrek!

Het enige wat nu nog te doen is, is de rugzak inpakken, uitzoeken welke kleding meegaat en welke thuis blijft, puntjes op de i en een lange muziek afspeellijst maken voor in het vliegtuig. :)

Reacties

Reacties

Jolande

Leuk! Ik wil er graag voor je zijn in de periode voor je vertrek. En ook natuurlijk daarna. Liefs mam

Thom

Geweldig dat je dit gaat doen!! Heel veel plezier alvast bij de voorbereidingen. Als je hulp nodig hebt......
Love you!!

Wilma

Hardstikke stoer dat je naar australie gaat Floor. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. En vooral heel veel plezier en lekker genieten.
Wilma xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active